Skoči do osrednje vsebine

Kampanja evropskih medijskih regulatorjev pred evropskimi volitvami o pomenu kritičnega mišljenja in prepoznavanju lažnih novic

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije obvešča javnost o pričetku vseevropske kampanje pred prihajajočimi evropskimi volitvami o pomenu kritičnega mišljenja in prepoznavanju lažnih novic. Poteka pod okriljem Evropske komisije in Skupine evropskih regulatorjev za avdiovizualne medije (ERGA), pridružuje pa se ji tudi Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS s portalom za medijsko in informacijsko pismenost MiPi. Gre za še enega od evropskih ukrepov za povečanje ozaveščenosti o tveganjih dezinformacij in tujih manipulacij pred evropskimi volitvami.

Vseevropska ozaveščevalna kampanja tako opozarja na tveganja, poudarja pomen kritičnega razmišljanja in prinaša praktične nasvete, kako prepoznati in se spoprijeti z dezinformacijami. Njeno glavno orodje je video, ki se bo v jezikovno prilagojenih različicah predvajal v članicah Evropske unije. Video si je mogoče ogledati na spletnih straneh Evropske komisije, ERGE, skupine evropskih regulatorjev za avdiovizualne medijske storitve, ali na spletni strani agencije.  Kampanja, ki se bo do pričetka evropskih volitev odvijala pod sloganom »Zaščitite se pred manipulacijami«, prinaša ključno sporočilo demokratičnih družb o pomenu vsakega glasu v procesih odločanja.

Ključni napotki, ki jih kampanja izpostavlja, so med drugim kritična drža do vsebin na spletu, zavedanje o možnostih tehnično spremenjenega zvoka ali videa, prav tako pa nujnost preverjanja vira objavljenih informacij.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava