Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja redni letni raziskavi s področja poštnih storitev z naslovom Raziskava o zadovoljstvu in potrebah uporabnikov s poštnimi storitvami - splošna in poslovna javnost.
Glavne ugotovitve raziskave, opravljene septembra letos v splošni javnosti, kažejo, da anketirani v povprečju izražajo zadovoljstvo z vsemi dejavniki pošte, najbolj pa so zadovoljni s pogostostjo dostave pisemskih pošiljk na dom. Vprašani za dostavo paketnih pošiljk najpogosteje izberejo Pošto Slovenije, drugi najpogostejši je GLS, tretji DPD, sledijo DHL, Express One in drugi. Pošto sicer večkrat tedensko obišče 7,7 % anketirancev, medtem ko ima opravek na pošti enkrat mesečno 74,3 % vprašanih. Večina sodelujočih v raziskavi agencije prejema paketne pošiljke na domač naslov, kar 90,6 %, le manjši delež pa tudi na službeni naslov ali drugam, prav toliko pa jih paket prevzame v paketomatu dostavljalca ali v paketni trgovini.
Raziskava v poslovnem delu javnosti pa med drugim kaže, da je najpogostejša storitev, ki jo podjetja uporabljajo, sprejemanje pisem, kar pogosto ali zelo pogosto uporablja 87 % anketiranih podjetij, medtem ko jih pisma pogosto ali zelo pogosto pošilja 78 % anketiranih podjetij.
Od možnih izboljšav si v podjetjih najbolj želijo nižjih cen poštnih storitev, tako je navedlo 39,6 % sodelujočih podjetij v raziskavi, 34,6 % pa tudi hitrejšega prenosa pošiljk. Dobra polovica vprašanih podjetij (56,7 %) uporablja aplikacije za sledenje pošiljkam. Najbolj želeni funkcionalnosti, ki bi jih želeli imeti v aplikacijah v prihodnje, navajajo sledenje pošiljkam v realnem času in obveščanje o dostavi in prejemu pošiljk.
Agencija objavlja več ugotovitev in raziskavi v celoti v tej povezavi.