Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za prvo četrtletje 2023.
Iz poročila je med drugim razvidno:
- Agencija je v tem obdobju prejela 135 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij in 5 s področja poštnih storitev ter 2 pritožbi potnikov s področja železniških storitev.
- Na področju elektronskih komunikacij so ponovno prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami, katerih delež je znašal 47 %, in spori v zvezi s storitvami mobilne telefonije, njihov delež je znašal 42 %.
- Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je največ sporov v zvezi z mobilnimi storitvami agencija prejela zoper družbo T-2 d.o.o., glede na število priključkov po posameznem operaterju pa je največ sporov v zvezi s fiksnimi storitvami agencija prejela zoper družbo A1 Slovenija d.d.
- V obravnavanem obdobju je agencija rešila 141 sporov s področja elektronskih komunikacij, 2 spora s področja poštnih storitev ter 3 pritožbe potnikov s področja železniških storitev.
- V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.