Vsi ponudniki posredniških storitev morajo določiti enotno elektronsko kontaktno točko za organe držav članic, Evropsko komisijo in Evropski odbor za digitalne storitve, objaviti informacije v zvezi s tem, vključno z jeziki, ki jih uporabljajo za komunikacijo z naštetimi.
Prav tako morajo vsi ponudniki posredniških storitev določiti enotno kontaktno točko za uporabnike storitev, ki omogoča hitro, neposredno in učinkovito komunikacijo z njimi prek elektronskih sredstev in na uporabniku prijazen način, tudi tako, da uporabnikom omogočijo izbiro komunikacijskih sredstev, ki ne temeljijo zgolj na avtomatiziranih orodjih.
V svoje javno objavljene pogoje poslovanja morajo ponudniki vključiti informacije o vseh omejitvah glede uporabe svojih storitev v zvezi z informacijami, ki jih zagotovijo uporabniki, vključno z informacijami o moderiranju vsebin ter o poslovniku notranjega sistema za obravnavo pritožb.
Ponudniki posredniških storitev morajo vsaj enkrat letno javno objaviti poročila o vsem moderiranju vsebin, ki so ga opravili. Ta obveznost ne velja za ponudnike posredniških storitev, ki so mikro ali mala podjetja, kakor so opredeljena v Priporočilu 2003/361/ES, in ki niso zelo velike spletne platforme.