Skoči do osrednje vsebine

Obveznosti vseh ponudnikov posredniških storitev

Vsi ponudniki posredniških storitev morajo določiti enotno elektronsko kontaktno točko za organe držav članic, Evropsko komisijo in Evropski odbor za digitalne storitve, objaviti informacije v zvezi s tem, vključno z jeziki, ki jih uporabljajo za komunikacijo z naštetimi.

Prav tako morajo vsi ponudniki posredniških storitev določiti enotno kontaktno točko za uporabnike storitev, ki omogoča hitro, neposredno in učinkovito komunikacijo z njimi prek elektronskih sredstev in na uporabniku prijazen način, tudi tako, da uporabnikom omogočijo izbiro komunikacijskih sredstev, ki ne temeljijo zgolj na avtomatiziranih orodjih.

V svoje javno objavljene pogoje poslovanja morajo ponudniki vključiti informacije o vseh omejitvah glede uporabe svojih storitev v zvezi z informacijami, ki jih zagotovijo uporabniki, vključno z informacijami o moderiranju vsebin ter o poslovniku notranjega sistema za obravnavo pritožb.

Ponudniki posredniških storitev morajo vsaj enkrat letno javno objaviti poročila o vsem moderiranju vsebin, ki so ga opravili. Ta obveznost ne velja za ponudnike posredniških storitev, ki so mikro ali mala podjetja, kakor so opredeljena v Priporočilu 2003/361/ES, in ki niso zelo velike spletne platforme.

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava