Skoči do osrednje vsebine

Agencija objavlja rezultate raziskave o mesečnih izdatkih gospodinjstev za storitve elektronskih komunikacij in Analizo stanja povpraševanja po višjih hitrostih dostopa do interneta in e-vsebinah

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije je s pomočjo zunanjih izvajalcev izvedla raziskavo o mesečnih izdatkih gospodinjstev za storitve elektronskih komunikacij v mesecu oktobru 2024 in analizo stanja povpraševanja po višjih hitrostih dostopa do interneta in e-vsebinah za oktober 2024.

Mesečni izdatki za vse elektronske komunikacijske storitve v gospodinjstvu v oktobru 2024 so znašali v povprečju 84,75 evrov na gospodinjstvo oziroma 43,43 evrov na osebo. Najpogostejša povprečna vrednost mesečnega izdatka za vse elektronske komunikacijske storitve je 80 evrov na gospodinjstvo oziroma 37 evrov na osebo.

Večina, 87, % anketirancev, ima pametni telefon, 69 % vprašanih uporablja prenosni računalnik. Osebni namizni računalnik ima 52 % anketirancev, tablični računalnik pa 41 % anketirancev. Slaba polovica vprašanih, 43 %, ima en televizor v gospodinjstvu, tretjina, 37 %, ima dva televizorja.

89 % anketirancev ima sklenjen paket, ki vključuje vsaj dve storitvi elektronskih komunikacij. Med njimi pa je 33 % takih, ki imajo sklenjen paket štirih storitev in sicer interneta, TV, mobilne in fiksne telefonije. Delež anketirancev, ki so vsaj enkrat že zamenjali ponudnika paketnih storitev znaša 62 %. Med vsemi, ki imajo sklenjeno paketno storitev, pa jim je pomembna kakovost storitev in cena paketov.

Večina vprašanih, 96 %, ve, da so klici na številke 112 in 113 brezplačni, 85 % anketirancev pa je seznanjenih, da je 112 enotna evropska številka za klic v sili v vseh državah EU. Šestina vprašanih, 16 %, pozna številko 116 kot enotno evropsko številko za storitve z družbeno vrednostjo.

Dokumenti

Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava