Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije objavlja poročilo o reševanju uporabniških sporov s področja elektronskih komunikacij, poštnih in avdiovizualnih medijskih storitev ter pritožb potnikov v železniškem prometu za četrto četrtletje 2024.
Iz poročila je med drugim razvidno:
- Agencija je v tem obdobju prejela 188 predlogov za rešitev spora s področja elektronskih komunikacij, 4 s področja poštnih storitev in vodila 1 postopek v zvezi s pritožbami s področja železniških storitev.
- Na področju elektronskih komunikacij so glede na vrsto storitve, v zvezi s katero je spor med končnim uporabnikom in izvajalcem nastal, ponovno prevladovali spori v zvezi s širokopasovnimi storitvami (51 %). Glede na predmet spora pa se je največji delež sporov nanašal na neupravičeno izdane račune (42 %).
- Glede na število končnih uporabnikov po posameznem operaterju je agencija največ sporov (tako v zvezi z mobilnimi kot s fiksnimi storitvami) ponovno prejela zoper družbo T - 2 d.o.o.
- V obravnavanem obdobju je agencija rešila 141 sporov s področja elektronskih komunikacij ter zaključila 1 pritožbeni postopek s področja železniških storitev.
- V tem obdobju agencija ni prejela ali rešila uporabniških sporov s področja avdiovizualnih medijskih storitev med uporabniki in ponudniki platform za izmenjavo videov.