S predmetno odločbo je agencija zavezancu odredila, da mora z naslednjim dnem od vročitve te odločbe prenehati s pošiljanjem elektronskih sporočil, poslanih za namene neposrednega trženja, tistim naročnikom, ki so preklicali soglasje za njihovo prejemanje. Ugotovila je namreč, da zavezanec za pošiljanje spornega elektronskega sporočila naročnici, poslanega za namen neposrednega trženja, ni pridobil njenega (predhodnega) soglasja, saj je kljub podanemu preklicu oziroma umiku soglasja s strani naročnice, slednji na njen elektronski naslov ponovno poslal elektronsko sporočilo z oglaševalsko vsebino, s čimer je kršil prvi odstavek 158. člena ZEKom-1. Agencija v obrazložitvi še pojasni, da drugi odstavek 158. člena ZEKom-1 v primerjavi s prvim odstavkom tega člena ni specialnejši v izključevalnem smislu, pač pa je prvemu odstavku 158. člena ZEKom-1 dopolnjujoč. Potrebnost pridobitve naročnikovega soglasja v primeru pošiljanja elektronske pošte za namen neposrednega trženja (kot to določa prvi odstavek 158. člena ZEKom-1) je namreč absolutna, v primeru podanih okoliščin iz drugega odstavka 158. člena ZEKom-1 pa mora pošiljatelj v primeru pošiljanja oglasnih elektronskih sporočil izpolniti tudi dve dodatni obveznosti iz drugega odstavka 158. člena ZEKom-1.
Številka odločbe: Odločba 06106-77/2022/13
Naziv odločbe:
Nadzor nad izvajanjem prvega odstavka 158. člena ZEKom-1 (neželena komunikacija)
Zavezanec:
Datum izdaje odločbe:
Vrsta odločbe:
Inšpekcijski nadzor
Pristojnosti agencije
Agencija je pristojna za reševanje sporov med operaterji glede tehničnih in komercialnih vprašanj operaterskega dostopa oz. medomrežnega povezovanja.